مزایای استفاده از بالابر برای نظافت ساختمان

بالابرها تجهیزاتی هستند که کاربردهای گوناگونی دارند. بطور کلی از بالابرهای صنعتی در مراکز مختلف، بیشتر برای حمل بار و یا افراد از بالابرهای صنعتی استفاده می کنند. یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه استفاده از آن برای دسترسی به نقاط کور در ارتفاع بالاست. شاید اولین ایده ای که برای نظافت نمای ساختمان به ذهن  برسد، استفاده از داربست برای انجام این کار است. در حالیکه راه ساده تر و ایمن تری هم وجود دارد.

از بالابر به منظور نظافت ساختمان ها می توان استفاده نمود. از بالابرها می توان برای نظافت شیشه ها، تمیز کردن نمای ساختمان، تمیز کردن لوسترها، چراغ ها و سقف و یا رنگ کردن سقف و دیوارها استفاده کرد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از بالابر برای نظافت ساختمان اشاره می کنیم.

ایمنی حین نظافت ساختمان

لازمه کار در ارتفاعات تامین امنیت فردی است که مسئول انجام کار است. از طرفی با گسترش و پیشرفت ساخت و ساز، در اکثر نقاط شهر ساختمان های مرتفعی ساخته شده اند و روز به روز بر تعدادشان افزوده می گردد. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چطور نمای آنها را می توان تمیز کرد. برای تمیز کردن دیوارهای ساختمان های بلند که دسترسی به انها ممکن نیست می توان از بالابر صنعتی استفاده نمود. فردی که وظیفه پاک کردن دیوار ها را دارد توسط بالابر به ارتفاع موردنظر دسترسی پیدا می کند و به راحتی می تواند وظیفه خود را انجام دهد. استفاده از بالابر صنعتی علاوه بر اینکه امکان دسترسی به ارتفاعات مختلف را ممکن ساخته ایمنی بالایی دارد و فردی که بالا رفته است به راحتی می تواند کار نظافت را به پایان برساند.

سرعت دادن به روند نظافت

برای پاک کردن لوسترها و چراغ های مراکز خرید و فروشگاه ها که ارتفاع زیادی دارند و یا نمای ساختمان های بسیار بلند از بالابر استفاده می شود. فردی که با استفاده از بالابر به کار نظافت ساختمان می پردازد، تمام وسایل موردنیاز خود از قبیل غلتک، اسکرابر، طناب، حوله و اسفنج ... و هر آنچه می خواهد را می تواند با خود بالا ببرد. در دسترس بودن وسایل کار و ابزار ضروری برای نظافت، بر سرعت کار وی تاثیر گذاشته و سبب می شود در زمان کوتاه تری کار خود را به پایان برساند.

امکان دستیابی به تمام نقاط نمای ساختمان

بالابرها انواع مختلفی دارند. برخی از انواع بالابر علاوه بر بالا رفتن در جهت عمودی، امکان حرکت افقی را نیز دارد، بنابراین به راحتی با استفاده از بالابر می توان به تمام نقاط موردنظر دسترسی داشت و در هر ارتفاعی نظافت نمای ساختمان را انجام داد. برای تمیز کردن دیوارها و سقف های داخل مراکز بسیار بزرگ مانند مراکز خرید نیز می توان به راحتی از بالابر در قسمت های مختلف در دو جهت عمودی یا افقی استفاده نمود. بطور مثال  برای شستن پنجره هایی که دسترسی به آنها سخت است می توان از بالابر بوم لیفت مفصلی استفاده کرد که به راحتی می توان با کمک آن هر نقطه ای را تمیز کرد.

کاهش هزینه های نظافت

اگر برای نظافت نمای ساختمان یا قسمت های مرتفع یک ساختمان از داربست یا راه های مشابه آن استفاده شود، مستلزم هزینه هایی است که می توان با استفاده از بالابر این هزینه ها را حذف کرد و در نتیجه باعث صرفه جویی اقتصادی می شود.

نکته پایانی

برای تمیز کردن نمای ساختمان و یا پنجره و سایر تجهیزات ساختمان که در ارتفاع قرار دارند و دسترسی به آنها ممکن نیست خرید بالابر میتواند بسیار به شما کمک کند. استفاده از بالابر به منظور نظافت ساختمان نه تنها دسترسی به نقاط مختلف را فراهم می سازد بلکه مزایای دیگری نیز دارد، مثلا ایمنی بیشتری دارد، در وقت و هزینه های جانبی صرفه جویی می شود و به روند کار نظافت سرعت می بخشد. برای اطلاع از قیمت انواع بالابر های صنعتی با تیم بیسون صنعت در تماس باشید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.