استفاده از جاروبرقی‌ صنعتی در صنایع خاص

جاروبرقی های صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات نظافتی در صنایع خاص مانند کارخانه های مواد غذایی، داروسازی و مهندسی محسوب می شوند. این جارو برقی های صنعتی هرگونه آلودگی و گرد و غبار را جمع آوری می کنند و محیطی پاکیزه را برای شما به وجود می آورند.

یکی از مهم ترین تجهیزات نظافتی در صنایع مختلف،جاروبرقی های صنعتی هستند که در فرایند نظافت و تمیزکاری نقش بسزایی دارند. استفاده از این دستگاه در صنایع خاص نیازمند اطلاعات دقیق و تکنیک های خاص است. جاروبرقی صنعتی مناسب می تواند گرد و غبار و خطرات مواد مضر را از بین ببرد  و یک محیط تمیز  را برای شما و اطرافیانتان به وجود آورد. گرد و غبار، پودرهای سمی، مواد حجیم و مایعات همگی در جمع آوری و دفع ایمن و موثر نیاز به مراحل خاصی دارند. برخی از جاروبرقی های صنعتی را می توان با پمپ های گریز از مرکز و جا به جایی مثبت چند مرحله ای ترکیب کرد تا یک سیستم تمیز کنند بسیار قدرتمند را ایجاد نمود. در این مقاله به بررسی نکات کاربردی جاروبرقی های صنعتی در صنایع مختلف می پردازیم.

انواع کاربردهای جاروبرقی صنعتی در صنایع خاص

جارو برقی صنعتی مناسب می تواند آلودگی هایی مانند گرد و غبار و خطرات مواد مضر را از محیط پاک کند و یک محیط امن و تمیز را برای شما و اطرافیانتان به وجود آورد. این دستگاه در صنایع مختلفی از جمله واحد های فرآوری مواد غذایی، داروسازی، کارخانه های آهن و فولاد، صنایع نساجی و مهندسی کاربرد فراوانی دارد. کاربرد جاروبرقی صنعتی در هر یک از این صنایع متفاوت است. کاربردهای جاروبرقی صنعتی در صنایع مختلف:

  • کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع دارویی

بهداشت در صنایع دارویی و داروسازی بسیار حائز اهمیت است. اغلب آلودگی ها و آلاینده هایی مانند گرد و غبار و میکروب ها که در هوا معلق هستند و در اتاق های تمیز هم وجود دارند باید به طور مداوم با جاروبرقی مناسب تمیز شوند. همچنین در برخی از صنایع دارویی به دلیل داشتن خط سورتینگ و بسته بندی قرص لازم است از داست کالکتورهای متحرک استفاده شود تا گرد و غبار معلق در هوا را جذب کند.

  • کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع غذایی

استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع غذایی راه حلی فوق العاده برای از بین بردن گرد و غبار سطوح و پاکیزگی خط تولید است. همچنین در صنایع غذایی به دلیل تولید و فرآوری مواد غذایی، رعایت بهداشت و نظافت یک امر مهم و ضروری است.

  • کاربرد جارو برقی صنعتی در صنایع سیمان و فولاد

صنایع فولاد و سیمان مقادیر زیادی سموم و گرد و غبار مضر را در خط تولید خود دفع می کنند. در هر مرحله از فرآیند تولید، برای حفظ نظافت نیاز به سطح بالایی از بهداشت دارد. جارو برقی های صنعتی با کارایی بالا روشی موثر برای برای جذب گرد و غبار و مواد جامد برای مدت طولانی تر است.

  • کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع نساجی

آلودگی هایی که در فرآیند تولید ایجاد میشوند خطری بزرگ در صنایع نساجی محسوب می شوند.با این حال صنایع نساجی مدرن نیاز به توجه ویژه ای برای حذف آلودگی های پارچه دارند.

  • کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع مهندسی

نگهداری و تعمیر مداوم در صنایع مهندسی یک چالش بزرگ است. در صنعت مهندسی در طول چرخه تولید مقدار زیادی تراشه فلزی و روغن خنک کننده را دفع میکند.

  • کاربرد جاروبرقی صنعتی در خط تولید کارخانه

سرعت و دقت جمع آوری آلاینده های جامد  با دستگاه های نظافتی مانند جاروبرقی بسیار بالا است. همچنین مجهز بودن به سیستم فیلتراسیون قدرتمند از خروج و بازگشت ناخالصی های جمع آوری شده به محیط جلوگیری می کند. جاروبرقی های تخصصی مناسب کارخانجات می توانند انواع آلاینده های پودری، ذرات جامد و حتی مایع را جمع آوری کنند. لازم است بدانید کلیه جاروبرقی های صنعتی  امکان جمع آوری مایعات را ندارند و تنها جاروبرقی آب و خاک این امکان را برای شما فراهم می کنند. همچنین از این تجهیزات مکانیزه می توان برای جابجایی مواد اولیه یا مواد باقی مانده در محیط استفاده کرد.

نکاتی که لازم است درباره جاروبرقی صنعتی در نظر داشته باشید

  • هنگامی که دستگاه متوقف است باید آن را در مکانی خشک و دارای تهویه قرار دهید.
  • برای تمیز کردن دستگاه از پارچه مرطوب با آب یا مواد شوینده خنثی استفاده کنید.
  • تمیز کردن دستگاه با مواد شوینده سوزآور مانند بنزین موجب ترک در بدنه دستگاه می شود.
  • زمان کار مداوم دستگاه را هر 2 ساعت یک بار چک کنید.
  • اگر به کار با زمان طولانی نیاز دارید دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند 24 ساعته کار کند.

رعایت این نکات می تواند تاثیر بسزایی در طول عمر دستگاه شما داشته باشد.

کلام پایانی

جاروبرقی صنعتی بهترین دستگاه نظافت در صنایع مختلف از جمله: کارخانه ها ، است که برای حذف زباله ها، زباله های صنعتی، ساختمانی و مواد باقی مانده پس از تولید یا پروژه ساخت و ساز طراحی شده است. جاروبرقی های صنعتی که در سیستم های استخراج گرد و خاک استفاده می شوند هوا را از غلظت ذرات سنگین در محیط کار جمع آوری، فیلتر و تصفیه می کنند تا یک محیط ایمن و پاکیزه را برای شما ایجاد کنند. همچنین کاربرد فوق العاده این دستگاه موجب کاهش هزینه ها می شود. برای تهیه این دستگاه های نظافتی صنعتی و مشاوره انتخاب محصول میتوانید با کارشناسان بیسون صنعت تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.