تجهیزات کاربردی برای نظافت هتل

تجهیزات کاربردی برای نظافت هتل یکی از ملزومات مهم برای داشتن بهترین نتیجه بعد از انجام کار نیروی خدمات است. نظافت و تمیزی هتل یکی از مهم تری نکات برای افرادی است که قصد اقامت کوتاه یا بلند مدت در یک هتل را دارند. تمیزی هتل به جزء قیمت مناسب و شرایط مناسب هتل برای تمامی افراد مهم است و اگر هتل فضای بیرونی نامرتبی داشته باشد نه مسافران دیگر به هتل برخواهند گشت و نه کارکنان هتل می توانند روحیه خود را حفظ کنند و با اشتیاق و انرژی وظایف خود را انجام دهند. ماشین آلات و تجهیزاتی که یک هتل برای داشتن فضایی تمیز و مناسب با شان و شخصیت مشتریان و کارکنان خود احیتاج دارد در این مقاله بیان شده است. تا آخر همراه ما باشید.

اولویت اول هتل: نظم دهی به کار پرسنل

برقراری نظم و انظباط و مشخص کردن وظایف هریک از کارکنان نقش مهم و اساسی در ایجاد تمیزی و نظم هتل دارد. برای نظافت هتل درمرحله اول شما باید یک چک لیست از کارها، وظایف کارکنان و تجهیزات مورد نیاز برای نظافت را تهیه نمایید. پس از مشخص کردن نکات ذکر شده، باید اقدام به  زمان بندی کارکنان برای انجام کارها کنید و در صورتی که تجهیزات نظافتی هتل شما کامل و به روز نیست اقدام به تعویض یا خرید تجهیرات  نظافتی مناسب و به روز کنید.

نظافت گام به گام هتل برای دریافت بهترین نتیجه

نظافت گام به گام هتل کمک بسیار زیادی به پرسنل و کارفرما می کند تا بدون از قلم انداختن قسمتی از کار بهترین خروجی را دریافت کنند. انتخاب دستگاه های نطافتی موردنیاز مانند اسکرابر صنعتی و تهیه چک لیست برای انجام کارها و مشخص کردن وظایف هر یک از کارکنان باعث تسریع در انجام کار، کیفتیت بالا، حفظ تجهیزات و تاسیسات هتل و افزایش رضایت مشتریان می شود. در این بخش به معرفی گام به گام نظافت هتل می پردازیم.

اولین امور مربوط به نظافت هتل چیست؟

اولین امور نظافتی هتل مربوط به شستشوی ملافه ها، پتو و روتختی اتاق مسافر است. سپس به جمع آوری زباله های داخل اتاق و سطل زباله می پردازیم و پلاستیک های جدیدی را داخل سطل زباله اتاق، حمام و سرویس بهداشتی قرار می دهیم. پس از اتمام تمامی موارد ذکر شده باید به گردگیری و شتشوی کف اتاق، حمام و سرویس بهداشتی اتاق بپردازیم که در ادامه این مقاله تجهیزات مناسب برای شستشوی کف اتاق یا لابی هتل معرفی شده اند.

نظافت اتاق ها و لابی هتل یک گام مهم در افزایش رضایت مشتریان

لابی اولین بخشی است که مسافران با آن روبه رو می شوند و تمیزی و مرتبی این بخش از هتل قطعا تاثیرات مثبت بسیاری زیادی را به همراه خواهد داشت. در لابی هتل پادری و موکت هایی وجود دارد که باید به صورت منظم تمیز شوند تا باعث ایجاد جلوه نامناسبی در بدو ورود مسافر نشود. برای تمیز کردن موکت ها و پادری لابی هتل می توان از جارو برقی صنعتی استفاده کرد. جاروبرقی هتلی علاوه بر تمیزی لابی هتل، بخش های دیگری چون اتاق کنفرانس  و اتاق های هتل را نیز می تواند تمیز کند. این نوع از جارو با مکش مواد جامد و مایع می تواند کمک شایانی به تمیزی سریع هتل داشته باشد.

 بهترین دستگاه برای شستشوی کف هتل

شستشوی کف هتل بخش بسیار مهمی از نظافت هتل محسوب می شود که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و تمیز که رضایت مسافران را به همراه دارد، سبب جلوگیری از انتقال کثیفی و آلودگی به دیگر نقاط هتل از جمله: رستوران، اتاق و لابی می شود. برای انجام شستشوی کف هتل بهترین انتخاب کف شوی صنعتی است که می تواند به صورت همزمان علاوه بر شستشو، سطح را خشک و آماده استفاده مسافران کند. با توجه به اهمیت نظافت دائم لابی، راهروهای هتل و دیگر بخش ها، استفاده از کف شوی صنعتی باعث ایجاد راحتی و سهولت در انجام کار افراد  و عدم جلوگیری از فعالیت دیگر کارکنان و مسافران می شود.

کارآمدترین دستگاه برای شستشوی سطوح مختلف هتل

شستشوی سطوح مختلف هتل علاوه بر زیبایی ظاهری که به هتل می دهد، سبب عدم انتقال آلودگی ها به دیگرنقاط مهم هتل از جمله آشپزخانه می شود. واتر جت صنعتی یکی از تجهیزاتی است که باعث بالا رفتن کارایی پرسنل هتل می شود. این دستگاه با استفاده از آب پرفشاری که تولید می کند، می تواند آلودگی ها را از سطح موردنظر ببرد و یک دستگاه بسیار کاربردی برای شستشوی آشپزخانه و سرویس های بهداشتی در هتل محسوب می شود. واتر جت به کاربران این امکان را می دهد تا در زمان کم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شوند. از دیگر کاربردهای واتر جت شستشوی ماشین هایی است که برای جا به جایی مسافران در هتل استفاده می شود؛ هچنین از مزیت های ویژه واتر جت می توان به قابلیت تنظیم درجه و فشار آب اشاره کرد تا با توجه به سطح و حجم آلودگی عمل شستشو و تمیزکاری انجام شود.

پولیشر در هتل چه کاربردی دارد؟

پولیشر هتل باعث براق و زیبا شدن کف و سطوح در هتل می شود. دستگاه پولیشرصنعتی با کف سابی سطوح و حذف آلودگی های قدیمی و عمیق سبب  زیباتر شدن سطوح در هتل می شود. سطوح بتنی، سرامیکی، کاشی و بخش های مختلف لابی و پارکینگ هتل با کمک دستگاه پولیشر زیبا و براق می شوند. پولیشر صنعتی خش های قدیمی و جدید را از بین می برد و باعث افزایش طول عمر سنگ ها می شود. پولیشر یک برس چرخان دارد که با سرعت بالا به چرخش در می آید و آلودگی های سطوح را از بین می برد.

شستشوی مبل و موکت در هتل با چه دستگاهی انجام می شود؟

شستشوی مبل و موکت در هتل ها یکی از مسائل چالش برانگیز برای نیروی خدمات هتل محسوب می شود. اگر نیروی خدمات تجهیزات مناسب برای شستشوی مبل ها و موکت نداشته باشد، علاوه بر پایین آمدن کیفیت کار نیروی خدمات، قطعا مسافران هتل نیز به دلیل کثیفی یا خیس بودن مبل و موکت های شسته شده شاکی و ناراضی می شوند و بازخوردهای منفی را مدیر هتل دریافت خواهد کرد. برای انجام شستشوی مبل و موکت ها در هتل با بهترین کیفیت، استفاده از مبل و موکت شوی می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد.

بخارشوی صنعتی در هتل چه کاربردی دارد؟

دستگاه بخارشوی صنعتی یکی از دستگاه های محبوب نظافتی است که مزایای بسیار زیادی دارد. بخارشوی صنعتی به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده شیمیایی بسیار مورد علاقه مشتریان و صاحبان مشاغل نظاتی است و شما به راحتی می توانید در مکان های عمومی که ممکن است، فردی آلرژی داشته باشد با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه تنها با آب کار می کند، سطوح مختلف را تمیز و ضدعفونی می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها، حفظ محیط زیست و سلامت جسمی افراد می شود.

سخن آخر

 تجهیزات نظافتی باعث سهولت در انجام کارهای سخت و سنگین نظافت و تمیزکاری می شود و علاوه بر افزایش بهره وری افراد در یک مجموعه باعث کارایی و نتیجه بهتر می شود. شما مشتریان عزیزی که قصد خرید تجهیزات نظافتی با قیمت مناسب و کارایی بالا را دارید به سایت بیسون صنعت با سابقه ای بیش از 20 سال فروش تجهیزات نظافتی مراجعه نمایید و با دریافت مشاوره از کارشناسان ما بهترین انتخاب در تجهیزات نظافتی را داشته باشید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.