چه زمان باید پد اسکرابر صنعتی را عوض کرد؟

یکی از مهمترین دلایل استفاده اسکرابر های صنعتی افزایش کیفیت و کاهش هزینه است. به عنوان مثال بجای اینکه برای تمیز کردن یک محیط 1000 متری 5 تا نیرو انسانی استخدام شود که در مدت زمان 1 روز کار نظافت را انجام دهد با خرید یک دستگاه اسکرابر می توان در مدت زمان 2 روز 1000 متر را تمیز کرد و در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شد علاوه براین کیفیت نیز تضمین می شود. اما این دلایل مبنی بر این است که شما از دستگاه اسکرابر با کیفیت استفاده کنید و به صورت دقیق و مرتب از آن نگهداری کنید.

یکی از قسمتهایی که باید از آن به خوبی نگهداری کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید، پد اسکرابر صنعتی است. اینکه پد اسکرابر آیا کارایی لازم را دارد و یا به سطح مورد نظر آسیب وارد نمی کند از جمله نکاتی است که باید به آن توجه کنید. اکنون در مورد اینکه زمان تعویض این پد کی است و چگونه باید آز آن استفاده کرد را برای شما می گوییم.

پد اسکرابر و کاربرد آن در دستگاه های کف شوی

کف شوی دستگاهی صنعتی است که وظیفه تمیز کردن کف زمین با انواع متریال را به عهده دارد و میتوان به صورت همزمان کف زمین را با مواد شوینده تمیز کند، آب کشی و خشک کند. قسمتی از دستگاه اسکرابر که با زمین در ارتباط است پد اسکرابر یا پد کف شوی است که وظیفه جدا کردن مواد و آلودگی را از روی زمین دارد و همچنین باعث براق شدن و پرداخت کف زمین را دارد. بنابراین ضروری است که جنس پد با جنس کف زمین همخوانی داشته باشد تا باعث ایجاد مشکل و خش روی زمین نشود.

رنگ بندی پد دستگاه زمین شوی صنعتی

پد هایی که در بازار به فروش می رسد و یا روی دستگاه صنعتی است، بر اساس یک استاندارد مشخص از هم دیگه جدا می شود. علاوه بر اینکه بر اساس کارایی مانند جلادهنده، شستشوی روزانه، کفسابی و لایه برداری سطوح نیز تقسیم بندی می شود. هرچقدر رنگ پد تیره تر باشد، زبری آن بیشتر است. از جمله رنگ های که در پد ها استفاده میشود پد سفید که برای شستشوی روزانه و بسیار نرم است. پد قهوهای که برای صیقل سطوح و کمی زبر است و پد سیاه که برای از بین بردن آلودگی های قدیمی کاربرد دارد.

شاخص های عملکردی کف شوی چیست؟

هنگام استفاده از پد کف شوی برای کارهای خاص مانند صاف کردن و تمیز کردن، عملکرد کلی دستگاه اسکرابر می توان  تشخیص داده شود که آیا پد اسکرابر نیاز به تعویض دارد یا نه. اگر به خوبی نمی تواند آلودگی را از روی زمین پاک کند و یا برای براق کردن کف به خوبی عمل نمی کند این  نشان می دهد که نیاز به تغییر دارد.

بازرسی های چشمی خود پد نیز می تواند راه آسانی برای تایید اثربخشی آن باشد. به عنوان مثال، برخی از پدهای موجود در بازار با یک لایه بیرونی پوشش دارد که رنگی متفاوت از سطح تمیزکننده اولیه دارد. هنگامی که پوشش رویه  کثیف می شود این را اطلاع می دهد که باید پد عوض شود و یا پد پاره شده و ظاهر جالبی ندارد و کاملا مشخص است که دیگر توانایی سابق را ندارد. از آنجایی که کارکنان فرآیند معمول شستشو و تمیز کردن پد را پس از کار انجام می دهند، می توانند به سرعت تشخیص دهند که آیا کثیفی و زباله های باقی مانده بر روی زمین اثربخشی تأثیر می گذارد یا نه.

توصیه نینیکس

کیفیت شستشو مکان های بزرگ در گرو این است دستگاه اسکرابر صنعتی اجزای سالمی داشته باشد تا بتواند به خوبی عمل کند. نگهداری و تعویض به موقع پد کف شوی می تواند در این هدف تاثیر مستقیمی داشته باشد. دو عامل کاهش عملکرد و خراب شدن پد از راه های ایناست که شما بتوانید از اجزای اسکرابر به خوبی محافظت کنید تا بتوانید بهترین نتیچه را از آن بگیرید. برای خرید کف شوی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پدهای مناسب کف شوی های صنعتی با تیم بیسون صنعت در تماس باشید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.