5 دلیلی که باید از اسکرابر صنعتی به جای روش های سنتی نظافت استفاده کنیم

نطافت صنعتی ممکن است برای برخی از افراد یک مفهوم ناشناخته باشد. اما واقعیت امر این است که در اکثر مراکز و اماکن بزرگ و صنعتی از وسایل و تجهیزات صنعتی برای نظافت کف و سطوح استفاده می شود.  شاید به این دلیل باشد که هنگامی که به تمیز کردن یک مکان یا محیط فکر می کنیم اولین چیزی که به ذهن می رسد، سطل، برس، مواد شوینده و ... است که توسط فردی مورد استفاده  قرار می گیرد تا نظافت آن محیط انجام شود. اما روش های دیگری نیز برای نظافت محیط وجود دارد که ساده تر اما گران تر هستند، مثلا از دستگاه اسکرابر صنعتی استفاده کنیم. نکته مهم این است که بدانیم استفاده از روش های صنعتی چه مزیتی نسبت به روش های سنتی دارند که ما را متقاعد می سازد هزینه زیادی برای خرید یک دستگاه پرداخت کنیم.

این مقاله مختص افرادی است که می خواهند مزایای روش های صنعتی نظافت را نسبت به روش های سنتی بدانند. همچنین به مزایای عملکرد خشک کن دستگاه زمین شوی مانند اثربخشی و صرفه جویی در زمان و هزینه می پردازیم. آگاهی نسبت به این مزایا از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت استفاده و به کار بردن دستگاه نظافتی، تمیزی بیشتری را در مدت زمان کوتاه تر و با تلاش کمتر به دست می آورید که تجربه نظافت بسیار بهتری را به شما می بخشد.

Scrubber Drayer مهمترین دستگاه نظافت به روش مدرن

پیشرفت در حوزه نظافت به این معناست که جایگزین مناسبی برای سطل و تی وجود دارد. مناسب ترین جانشین ابزار و وسایل نظافت سنتی بدون شک زمین شوی صنعتی است. این دستگاه برای زدودن آلودگی های سطوح و کف، از برس های چرخان استفاده می کند و با حرکت مکرر این برس ها که آغشته به مواد تمیز کننده هستند، سطوح را تمیز می کند. آلودگی هایی که به این روش از سطح جدا می شوند توسط یک مکنده جمع شده و وارد مخزن مخصوصی که برای اینکار تعبیه شده است، می شوند. در مرحله کف خشک می شود تا فرایند نظافت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. در ادامه به بررسی و معرفی مزایای خرید کف شوی صنعتی و استفاده از آن در مقایسه با روش های سنتی می پردازیم.

مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی به جای روش های سنتی نظافت

استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی چه مزیت هایی دارد؟ 

ورود هر تکنولوژی یا دستگاه مدرنی به یک حوزه، با هدف ساده تر کردن انجام کارها و یا تسریع روند فرایندها صورت می گیرد. در حوزه نظافت صنعتی نیز، استفاده از اسکرابر صنعتی با همین هدف صورت می پذیرد. برای درک بهتر این مساله ابتدا باید بدانیم استفاده از این دستگاه چه مزیت هایی نسبت به روش های سنتی دارد که افراد و صنایع مختلف حاضر می شوند هزینه خرید این دستگاه را پرداخت نمایند:

  1. صرفه جویی در زمان: اولین مزیت استفاده از دستگاه های نظافتی نسبت به روش های سنتی نظافت این است که به طور محسوسی در زمان انجام فرایند نظافت صرفه جویی می شود. تصور کنید اگر خودتان زمین را تی بکشید مدت زمان زیادی نیاز است تا کف خشک شود و در این مدت افراد نمی توانند در آن قسمت تردد کنند. این کار ممکن است حداقل 40 دقیقه طول بکشد. حالا اگر به جای این کار از یک دستگاه اسکرابر صنعتی استفاده کنید کل فرایند نظافت شامل شستن و خشک کردن کف، 5 دقیقه زمان می برد! آیا مقرون به صرفه نیست؟
  2. صرفه جویی در هزینه نظافت: قیمت یک دستگاه اسکرابر صنعتی در ابتدا گران به نظر می رسد اما حقیقت این است که این دستگاه بسیار مقرون به صرفه است زیرا هزینه های استخدام نیروی خدمات را کاهش می دهد. بنابراین اگر شما به دو یا چند نفر نیروی خدماتی برای تمیز کردن یک مکان نسبتا بزرگ نیاز دارید، با خرید این دستگاه و پرداخت هزینه ان برای یکبار، فقط به یک اپراتور نیاز دارید که با استفاده از دستگاه عمل نظافت را انجام دهد. به همین دلیل در دراز مدت استفاده از روش های مدرن در مقایسه با روش های سنتی نظافت، مقرون به صرفه تر است و سبب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود.
  3. بهداشت بیشتر و سطوح تمیزتر: در روش های سنتی نظافت، امکان پخش و پراکنده شدن ویروس ها و سایر عوامل بیماریزا بسیار بالاست. هنگامی که تی را درون سطل آب استفاده شده وارد نموده و مجددا خارج می کنید، در واقع الودگی ها را مجددا به سطح بر می گردانید. بنابراین حتی اگر سطوح به نظر تمیز به نظر برسند، عاری از میکروب و آلودگی نیستند. بنابراین بهتر است از روش های صنعتی استفاده کنید.
  4. ایمنی بیشتر: گزارش های HSE نشان می دهد که آمار آسیب دیدگی افراد به علت لغزنده بودن سطوح در هنگام نظافت بالاست. خشک کن دستگاه اسکرابر این خطر را کاهش می دهد زیرا همانطور که اشاره شد شستشو و خشک کردن دو فرایندی هستند که بطور همزمان توسط این دستگاه انجام می شود و کمتر از 5 دقیقه زمان می برد. به همین دلیل است که احتمال سر خوردن و اسیب دیدگی افراد به شدت کاهش می یابد.
  5. کارایی بیشتر: یکی از بزرگترین مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی به جای روش های سنتی، کارایی بیشتر آن است. بدان معنا که این دستگاه ها بهره وری بیشتر دارند و شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. خشک کن های اسکرابر در مقایسه با سطل ها (که در روش های سنتی استفاده می شوند) ظرفیت بیشتری دارند، بنابراین نیازی نیست به طور مکرر محلول شستشو را شارژ کنید.

سخن آخر

در این مقاله به مزیت های تهیه یک دستگاه اسکرابر نسبت به استفاده از روش های سنتی نظافت پرداختیم. این مزایا شامل صرفه جویی در زمان، هزینه ها، ایمنی بیشتر، کارایی بالاتر و بهداشت و تمیزی بیشتر می باشد. برای خرید انواع اسکرابرهای صنعتی سرنشین دار و یا بدون سرنشین می توانید از طریق مجموعه بیسون صنعت اقدام نمایید. چنانچه به مشاوره نیاز دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی می باشند.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.