فروشگاه ماشین آلات و تجهیزات صنعتی بیسون صنعت

خرید بالابر و فروش و مکانیزم مدل های بالابر

بالابر فقط برای کارهای ساختمانی نیست و مدل های مختلف با کاربردهای متفاوتی دارد. از همین جهت یکی از محصولات صنعتی است که قیمت بسیار بالایی دارد و در خرید آن باید بسیار توجه ویژه داشته باشید. نکات مهم و تاثیر گذاری در کیفیت بالابرها دخیل است که باید از آنها مطلع باشید تا بر اساس آنها بتوانید مناسب ترین دستگاه را برای خود تهیه کنید. این دستگاه ها قابلیت جا به جایی هم در ارتفاع و هم در عرض را دارد که با توجه به نوع آن امکان جابجایی بار یا جابجایی افراد یا هر دو را دارد. این دستگاه ها از نظر مکانیسم حرکتی با هم متفاوت هستند. بالابر به طور کلی در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شوند و تفاوت های اساسی با لیفتراک و جرثقیل دارد. علاوه بر موارد ذکر شده در سایر ویژگی هایی مانند ساختار بالابر نوع کاربری، متریال استفاده شده و ... نیز با هم تفاوت دارند.

خرید بالابر

خرید بالابر در بسیاری از فعالیت ها جزء الزامات است به گونه ای که سازمان ها هزینه زیادی را برای آن در نظر می گیرند؛ اما اگر شما ندانید در هنگام تهیه باید به چه نکاتی توجه کنید و یا چه فاکتورهایی در نرخ گذاری این کالا تاثیر گذار است ممکن است در انتخاب دچار مشکل شوید و ضرر مالی زیادی بکنید. در هنگام خرید این دستگاه می بایست به هدف تان از خرید این دستگاه و نیازی که به آن دارید توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع را با توجه به این دو عامل بخرید. تنها در این صورت است که هزینه و بودجه خود را هدر نداده اید.

یکی دیگر از عوامل موثر بر خرید بهترین بالابر، میزان کاربرد و دفعات استفاده از آن است. به عنوان مثال استفاده از این دستگاه در رستوران هایی که برای جابجایی ظروف و غذاها استفاده می شود، با بالابری که در فروشگاه برای جا به جایی اجسام سنگین مانند یخچال های بزرگ استفاده می شود متفاوت است. به همین دلیل باید هدف استفاده قبل از خرید مشخص شود. همچنین بالابر ها در تعمیرگاه ها، کارخانه های صنعتی و ... نیز بسیار کاربرد دارد و از قدرت توانی مختلفی برخوردار است. بنابراین اگر شما در محل کار خود نیاز دارید، می توانید این محصول را فروشگاه اینترنتی ما خرید کنید. با توجه به اینکه یک دستگاه مکانیکی است، ممکن است در تولید و طراحی آن تقلبی صورت بپذیرد و نتوانید محصول اصل را خرید کنید. با ارتباط با مجموعه ما میتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد خرید بهترین و مناسب ترین بالابر تنها در صورتی امکان پذیر است که به عوامل موثر بر نوع عملکرد و قیمت دستگاه تاثیرگذار است. در واقع تنها در صورت توجه به این نکات است که می توانید بهترین دستگاه را بخرید. موثرترین عوامل در خرید بهترین بالابر عبارتند از:

  • ظرفیت دستگاه
  • نوع مکانیزم عملکرد
  • ارتفاعی که می تواند بالا برود
  • نوع سوخت مصرفی و طریقه تأمین انرژی
  • مکانیزم ساخت و طراحی
  • ایمنی، سیستم حفاظتی و استانداردهای آن
  • سرعت راه اندازی و خدمات پشتیبانی
  • نوع چرخ های حرکتی

تمام این موارد در هنگام خرید انواع مختلف بالابر بر قیمت تأثیر مستقیم دارد. یکی از روش های امن خرید بالابر، سفارش آنلاین یا همان خرید اینترنتی است. خیلی از افراد برای پیداکردن محصول خود به بازار اینترنتی مراجعه کرده و با مطالعه ویژگی محصول مورد نظر و مقایسه آن با دیگر محصولات می توانند انتخاب بهتری داشته باشند تا اینکه با مراجعه به یک فروشگاه و کسب اطلاعات توسط فروشنده تهیه کنند. در این بازار که همه صنایع به سمت نکنولوژی رفته و کم کم صنعت خرید و فروش حضوری کم رنگ شده است.

قیمت بالابر

قیمت بالابر چقدر است؟ کیفیت، نوع عملکرد، اندازه و ... بر قیمت بالابر تاثیر مستقیم دارد به طورکلی عوامل تأثیرگذار بر قیمت بالابر را می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تجهیزات بکار رفته ساخت
  • نوع دستگاه و قدرت آن
  • برند سازنده
  • وزن جابه جا شونده

قیمت بالابر ها بر اساس کارایی که دارند دسته بندی می شوند، به طور کلی هر چه کیفیت آسانسور بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. به غیر از هزینه خرید بالابر، هزینه های دیگری از جمله هزینه نصب ریل، هزینه های مورد نیاز برای اقدامات زیرساختی مختلف آسانسور قبل از نصب و غیره وجود دارد. مجموعه ما با تجربه چندین ساله در زمینه خرید بالابرهای هیدرولیکی و نصب آنها آماده خدمات دهی و ارائه لیست قیمت مدل های مختلف به شما است.

فروش بالابر

فروش بالابر اعم از مدل ثابت و متحرک، پشت کامیونی، خود کششی، پشت کامیونی، آکاردئونی، ریلی، همسطح کننده ها، باری آکاردئونی و ... است و میدانید که مدلهای صنعتی انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز مشتری و هدف مصرف، مکانیزم های گوناگونی دارند. ایمنی در این دستگاه ها بسیار مهم است باید مجموعه ها تجربه کافی در تولید داشته باشند. همچنین این دستگاه ها از قیمت بالایی برخوردار است و عدم تجربه کافی در تولید منجر به خسارت سنگین می شود. این دستگاه ها توسط این مجموعه به فروش می رسد و شما می توانید برای بالابرهای صنعتی مشخصات محصولات مرتبط را مطالعه کنید و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

انواع بالابر 

انواع بالابر با توجه به فعالیت های مربوط به ساخت و ساز یا نصب تجهیزات که در ارتفاع انجام می شود نیازمند بالابر صنعتی و مدل های گوناگونی است و برای جابه جایی افراد از آنها استفاده می شود به گونه ای که امنیت افراد حفظ شود و با اطمینان و تمرکز فعالیت خود را انجام دهند به همین دلیل شناخت انواع بالابر یکی از مهم ترین اقدام کسب و کارهای صنعتی برای شروع کار است که باید بر اساس نوع سیستمی حرکتی، ارتفاع و کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. اکثرا برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند، به صورت ترکیبی کار می کنند. اما به طور کلی اگر بر اساس نوع حرکتشان تقسیم بندی کنیم به سه دسته متحرک، ثابت و ساختمانی تقسیم بندی می شوند و با توجه به هدفی که هر مجموعه دارد از یک نوع آن استفاده می شود.

به عنوان مثال در رستوران ها برای جابه جایی بار بین دو طبقه از بالابر های ثابت استفاده می شود ولی در کارخانه ها بزرگ برای جابه جایی بار در انبار باید از بالابرهای هیدرولیکی متحرک استفاده کنند تا بتوان به نقاط مختلفی دسترسی داشت. دسته بندی بالابر شامل مدل های مختلفی دارد. به عتوان مثال اگر بر اساس کاربرد آنها تقسیم بندی کنیم می توان به بالابر ماشین بر، ویلچربر، غذابر، باربر و ... تقسیم کرد. اگر بر اساس نوع مکانیزم به کار رفته تقسیم بندی کنیم به مدل های بالابر کابلی زنجیری و بالابرهیدرولیکی تقسیم می شود. اما به طور کلی همگی هدف جابه جایی راحت بار و افراد در نهایت امنیت را دارد.

بالابر متحرک

بالابر متحرک یا manlift که برای حمل افراد در ارتفاع های مختلف طراحی شده است که خود آنها به دو دسته با قابلیت عمودی و قابلیت افقی تقسیم بندی می شوند و می توانند در زاویه های مختلف حرکت کنند. از جمله بالابر متحرک عمودی می توان به آکاردئونی، ریلی ستونی و عمود بر نام برد و متحرک افقی نیز می توان به خود کششی، مفصلی و پشت کامیونی اشاره کرد. در بالابر متحرک نوع کاربری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بالابر متحرک با امکان دسترسی عمودی امکان جابه جایی افراد و بار را به صورت بالا و یا پایین دارد و نمی تواند در جهت چپ به راست جا به جا کند. از مهم ترین کاربردهای این نوع بالابر این است که می توان به ارتفاع دلخواه دسترسی راحت داشته و با صرفه جویی در زمان و هزینه می توان فعالیت های مختلفی را انجام داد و مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که  هزینه ثابت بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل بیشترین کاربرد را دارد.

بالابر متحرک با قابلیت دسترسی عمودی و افقی که به آن بوم لیفت نیز می گویند هم در راستای بالا و پایین و هم در راست چپ و راست امکان جابه جایی دارد و می توان به راحتی و امنیت کامل جا به جا شد. این نوع بالابرها قابلیت نصب روی پشت کامیون، را دارد.

بالابر ثابت

بالابر ثابت که پس از نصب در جای خود فقط قابلیت حرکت در جهت عمودی بالا و پایینی را دارند. معمولاً از بالابرهای ثابت در کارخانه ها، کارگاه ها، مغازه ها، انبارها و فروشگاه ها استفاده می شود. این ابزار توانایی جابه جایی بار و افراد را دارد و در مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود ندارد استفاده می  شود و می تواند همان کار را انجام دهد. لازم به ذکر است که بالابر ثابت به دو دسته هیدولیکی ثابت (هیدولیکی جک مستقیم و غیر مستقیم) و ثابت قیچی یا آکاردئونی تقسیم بندی می شود. بالابرهای ثابت یا Fixed lift با توجه به محل مورد استفاده، انواع مختلفی دارد. بالابر ثابت هیدرولیکی می توان به مدل باری آکاردئونی، مدل جک عمودی بالابر مفصلی و یا ترکیبی از انواع مختلف اشاره کرد. در میان این مدلها، بالابرهای اکاردئونی بیشترین امنیت را دارد.

بالابر هیدرولیک با جک مستقیم و غیر مستقیم

بالابر هیدرولیک با جک مستقیم در قسمت زیرین کابین مورد استفاده قرار گرفته است که بعد از گرفتن دستور فعالیتش شروع می شود. حرکت جک ها به این صورت است که با استفاده از پمپاژ روغن در داخل جک ها، می توان شاهد به حرکت درآمدن کابین بود. در برخی موارد هم جک هیدرولیک به صورت غیرمستقیم مورد استفاده قرار گرفته است، در این مورد جالب است بدانید که پاورپوینت به دلیل داشتن فاصله از جک های هیدرولیکی، روغن هیدرولیکی به واسطه یک شیلنگ به طرف جک ها هدایت شده و باعث به حرکت درآمدن کابین می شود. اگر برای راحتی جابجایی وسایل و افراد کسب و کار صنعت خود قصد تهیه بالابر صنعتی یا تهیه بالابر معمولی را دارید، پیشنهاد می کنیم که از کارشناسان ما کمک بگیرید، همچنین این افراد زبده و باتجربه همواره سعی بر این موضوع دارند که بتوانند بهترین بالابرها را همچون بالابرهای ریلی به شما معرفی نمایند تا بیشترین کاربرد را در حیطه کاری شما داشته باشد.

از جمله بالابر هیدرولیک که تنوع بالا با نرخ های متفاوتی دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد. برای اطلاع از  مدل های دقیق آن با تیم فروش تماس بگیرید.

  بالابر های تک ریل  بالابر دو ریل آلومنیومی بالابر آکاردئونی سری S بالابر آکاردئونی سری M
محدوده ارتفاع کاری (Cm) 820 الی 1120 820 الی 1420

500 الی 800

800 الی 1300
محدوده ارتفاع بالابری (Cm) 620 الی 920 620 الی 1220 300الی 600 600 الی 1100

ظرفیت (kg)

130 200 الی 220 300 300
ابعاد سکو (L*W*H)(cm) 145*76*190 172*72*106 70*140*110 100*230*110

وزن دستگاه (kg)

315 الی 480 620 الی  860 415 الی 620 1215 الی 1660

منبع تغذیه(v)

220AC و 200AC 220AC و 200AC 220AC و 200AC 220AC و 200AC

 

سخن آخر

با کمک بالابر می توان دسترسی به مکان هایی که در ارتفاع بالایی هستند با تامین امنیت ایجاد شود. بالابرها بر اساس توان و کارایی که دارند به گونه های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام قیمت متفاوتی نیز دارند که در بالا به عوامل تاثیر گذار در آن اشاره شد. از همین رو اگر شما برای مجموعه کاری و فعالیت خود قصد تهیه بالابر دارید، می توانید هم اکنون برای کسب اطلاعات در مورد بالابر به صورت اینترنتی به فروشگاه بیسون صنعت مراجعه کنید.

خرید بالابر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله برند و کاربرد آن ، کدام مدل بالابر است و چه گارانتی دارد قیمت‌ های متفاوتی دارد. شما می توانید برای دریافت جزئیات خرید بالابر با ما در ارتباط باشید.

اگر شما در محیط صنعتی کار می کنید و نیاز به جابه جایی وسایل سنگین دارید و یا حتی میخواهید در ارتفاع های بسیار بالا که دسترسی به آن ساده نیست کار کنید، حتما خرید بالابر میتواند به شما بسیار کمک کند.

قبل از انتخاب بالابر باید در نظر داشته باشید که برای چه هدفی قصد تهیه آن را دارید. آیا قصد دارید از بالابر در رستوران استفاده کنید، برای تعمیرات در ساختمان های بلند، برای جابه جایی بار در کارخانه و یا اهداف دیگر. برای اطلاعات بیشتر

شرکت بیسون صنعت با توجه به گستردگی فعالیت و خدمات پس از فروش این امکان را برای شهرستانی ها فراهم کرده که بتوانند نسبت به سفارش بالابر در سراسر کشور اقدام کنند.

در انتخاب بالابر مناسب باید به میزان ظرفیت آن توجه بسیاری کرد چرا که استفاده بیشتر از ظرفیت بالابر باعث بروز مشکلاتی خواهد شد و عمر دستگاه را کمتر می‌ کند. معمولا بالابر ها ظرفیت 130 کیلوگرم تا 500 کیلوگرم را تحمل می‌ کنند که این میزان با توجه به نوع و مدل دستگاه شما ممکن است متفاوت باشد.

با توجه به اینکه چه نوع بالابری نیاز دارید، ارتفاع بالابر قابل تنظیم خواهد بود و اختصاصی ساخته می شود. به عنوان مثال بالابر عنکبوتی ارتفاع 40 متر را نیز پشتیبانی می کند.