راه اندازی ماشین لباس شویی صنعتی چگونه است؟

راه‌اندازی ماشین لباسشویی صنعتی از جمله اموری است که نیازمند دقت و شناخت دقیق از این تجهیزات می‌باشد. نصب این دستگاه‌ها به صورت صحیح و در محیط مناسب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در اینجا به شما توضیح خواهیم داد که چگونه باید ماشین لباسشویی صنعتی خود را نصب کنید تا بتوانید با عملکرد بهینه از آن استفاده کنید

یکی از مهم ترین قسمت ها در مراکز تجاری و صنعتی به ویژه هتل ها تجهیز کردن اتاق لاندری است که از  مهمترین دستگاه ها ضروری در خرید لاندری ماشین لباس شویی صنعتی است. راه اندازی ماشین لباسشویی صنعتی، شامل چند مرحله اصلی است. این مراحل شامل نصب و اتصالات، تهیه مواد شوینده، پر کردن ماشین با لباس ها، تنظیم دور چرخه شستشو، شروع چرخه شستشو و خروجی لباس ها است. در هر مرحله باید دقت ویژه ای به کار گرفته شود تا بهترین نتیجه در شستشوی لباس ها حاصل شود. همچنین باید به دستورالعمل تولید کننده ماشین لباسشویی صنعتی توجه کنید و مراحل را با دقت انجام دهید. در صورتی که مشکلی در راه اندازی ماشین لباسشویی دارید، بهتر است به فنی کار مجرب مراجعه کنید.در این مقاله از بیسون صنعت در مورد مراحل نصب و نکاتی که در حین راه اندازی تجهیزات لاندری باید به آن توجه کنید اشاره میکنیم.

مراحل راه اندازی ماشین لباس شویی صنعتی

راه اندازی ماشین لباسشویی صنعتی باید توسط یک فنی کار مجرب انجام شود، اما در ادامه مراحل راه اندازی ماشین لباسشویی صنعتی را به شما توضیح می دهیم:

نصب و اتصالات: در ابتدا، ماشین لباسشویی را در محل مورد نظر نصب کرده و به منبع برق متصل کنید. در صورتی که از ماشین لباسشویی صنعتی با سیستم گرمایشی استفاده می کنید، باید نیز به شبکه گاز متصل شود.

تهیه مواد شوینده: بهتر است مواد شوینده مناسب برای استفاده در ماشین لباسشویی صنعتی تهیه کنید. برای هر چرخه شستشو، مقدار مشخصی از مواد شوینده را به ماشین اضافه کنید.

پر کردن ماشین: پس از تهیه مواد شوینده، ماشین را با لباس ها و پارچه ها پر کنید. باید مطمئن شوید که حجم لباس ها مناسب با ظرفیت ماشین است.

تنظیم دور چرخه شستشو: دور چرخه شستشو را بر اساس نوع لباس ها و مواد شوینده مورد استفاده تنظیم کنید. برای هر چرخه شستشو، مدت زمان مشخصی وجود دارد که باید برای شستشو صرف شود.

شروع چرخه شستشو: پس از تنظیم دور چرخه شستشو، چرخه شستشو را شروع کنید. در طی چرخه، ماشین لباسشویی به طور خودکار آب را دریافت و به مواد شوینده اضافه می کند و پس از پایان چرخه، لباس ها را خشک می کند.

خروج لباس ها: پس از پایان چرخه شستشو، لباس ها را از ماشین لباس شویی در بیاورید.

نکات مهم هنگام نصب ماشین لباس شویی

نصب ماشین لباسشویی صنعتی همانند خیلی از لوازم صنعتی دیگر نیازمند یک سری آمادگی سازی ها قبل از نصب و رعایت اصول حین نصب است. در صورتی که این نکات رعایت نشود ممکن است نتیجه مطلوب را نداشته باشد.

  1. نصب ماشین لباسشویی را برای اطمینان از سلامت و سالم بودن باید توسط تکنسین های مجرب انجام داده شود
  2. ماشین لباسشویی صنعتی باید برای استفاده در فضایی با ویژگی های خاص طراحی شود. بنابراین انتخاب مکان مناسب برای نصب، حیطه استفاده، فضای محیطی، زیرساخت های مورد نیاز و شرایط دیگر مرتبط باید به دقت بررسی شود.
  3. برای نصب ماشین لباسشویی، نیاز به اتصال به شبکه آب و برق است که باید به دقت و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه انجام شود.
  4. قبل از نصب ماشین لباسشویی، باید نکات ایمنی را به دقت بررسی کنید و همچنین باید برای کارکنان آموزش دهید که باید چگونه از ماشین لباسشویی استفاده کنند.
  5. در نهایت، برای اطمینان از عملکرد صحیح و بهینه ماشین لباسشویی، باید با دقت به دستورالعمل تولید کننده ماشین لباسشویی صنعتی توجه کرده و مراحل را به

به عنوان یک نکته مهم، باید توجه داشت که همیشه باید از تجهیزات ایمنی مانند دستکش ها و عینک های محافظ در هنگام نصب و تنظیم ماشین لباس شویی استفاده شود. همچنین بهتر است از تکنسین های متخصص برای نصب و تنظیم ماشین لباس شویی استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که نصب به درستی انجام شده و ماشین لباس شویی به طور صحیح کار میکند.

جمع بندی

راه اندازی یک ماشین لباسشویی صنعتی برای کسب و کارهایی که نیاز به پاکسازی مداوم لباس ها دارند، بسیار مفید و اقتصادی است. با توجه به نیاز روزافزون مشتریان به خدمات پاکسازی لباس، راه اندازی این کسب و کار می تواند بازدهی بالایی داشته باشد. برای راه اندازی موفق این کسب و کار، باید در نظر داشت که انتخاب ماشین لباسشویی مناسب، تعیین مکان مناسب برای کسب و کار و استخدام نیروهای ماهر در زمینه پاکسازی و نگهداری ماشین لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. با رعایت این نکات، می توان به راه اندازی موفق یک کسب و کار ماشین لباسشویی صنعتی دست یافت.برای خرید ماشبن لباس شویی صنعتی می توانید با مراجعه به فروشگاه بیسون صنعت مراجعه کنید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.