بهترین دستگاه‌ فرش‌شوی صنعتی در سال 1401

دستگاه فرش شوی یکی از تجهیزاتی است که نه تنها در خانه ، بلکه در ادارات، مراکز خرید، رستوران ها و بسیاری از مکان های دیگر ضروری است. همانطورکه به سلامت خود اهمیت می دهید؛ باید از تمام وسایل خود به درستی مراقبت کنید و برای دوام و حفظ و نگهداری آن کوشا باشید؛ فرش هم از این قاعده مستثنی نیست. در واقع، شما باید دقت بیشتری در استفاده از فرش ها داشته باشید، زیرا فرش ها در معرض آسیب های بیشتری هستند و این آلودگی ها را تحمل می کنند. هربار که شما وارد خانه یا دفتر کارخود می شوید مقدار زیادی خاک وگرد و غبار را وارد منزل یا محل کار خود می کنید. به همین دلیل است که فرش ها خیلی زود کثیف و خراب می شوند.

بنابراین، اگرمی خواهید فرش یا موکت خود را به مدت طولانی سالم نگه دارید، باید از تمیزکردن و نگهداری آن غافل نشوید. اگرچه می توانید فرش های خود را به یک قالیشویی بدهید، اما در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که خدمات آنان قابل اعتماد هست یا خیر! خرید دستگاه موکت شوی به شما کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کنید و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهید.

انواع دستگاه های فرش شوی و موکت شوی

به طورکلی، سه نوع دستگاه فرش شوی دربازارموجود است. ماشین های فرش شوی خانگی، ماشین های فرش شوی تجاری و فرش شوی قالیشویی صنعتی در اینجا نگاهی کوتاه به هر یک از این موارد می اندازیم:

دستگاه فرش شوی خانگی

تجهیزات نظافتی دارای مدل و طرح های جمع وجور در سایز کوچک و بزرگ هستند. از جمله دستگاه های نطافت صنعتی منزل محسوب می شوند. از آنجایی که این ماشین ها برای مقاصد مسکونی طراحی شده اند، اندازه آنها بسیار کوچک است. این مزیتی است که این ماشین ها می توانند به طور موثر به فضاهای کوچک دسترسی داشته باشند. دستگاه موکت شویی سایز کوچکی دارد که کاملاً مقرون به صرفه هستند. در نتیجه برای خانه های کوچک بسیار ایده آل می باشند؛ زیرا به راحتی در خانه جابه جا می شوند. دستگاه موکت شوی صنعتی نیز وزن کمی دارد. یکی از مزایای عمده این نوع ماشین ها این است که فضای ذخیره سازی بسیار کمی دارند.

ماشین آلات قالی شویی صنعتی

ماشین آلات قالی شویی صنعتی تمیزکننده بزرگ سنگینی اند ولی کاملاً بادوام هستند و می توانند گل ولای بسیار حجیم و خاک را از بین ببرند. این دستگاه های تمیزکننده به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند تمیزکردن طولانی مدت را تضمین کنند. دستگاه فرش شوی صنعتی معمولاً برای تمیز کردن تعداد زیادی فرش که مقدار زیادی زباله جمع شده و در معرض ذرات گرد و غبار و آلودگی بیشتری اند استفاده می شود.

فرش شوی صنعتی

ماشین آلات قالی شویی تجاری

دستگاه های فرش شوی تجاری، برای فضاهای شلوغ مانند رستوران ها، بیمارستان ها، مدارس، ادارات، مناطق تجاری، سالن های نمایشگاه و کنفرانس و همچنین هتل ها ایده آل هستند. از آنجایی که فرش های این مکان ها نیاز به تمیزشدن عمیق تری دارند؛ بهتراست ازماشین های تمیزکننده تجاری برای این مکان ها استفاده شود. این تجهیزات درمقایسه با فرش شوهای خانگی کمی گران ترهستند اما در نوع خود بهترینن با این حال، ماشین آلات قالی شویی تجاری بسیار بادوام هستند و شستشوی با کیفیت تری را تضمین می کنند. این دستگاه ها به خوبی برای کثیفی های قوی و سرسخت، حتی آلودگی هایی که در اعماق فرش فرورفته اند، مجهز هستند.

ویژگی های مهم دستگاه های فرش شوی که باید به آن ها توجه کرد

هنگام استفاده از فرش شوی خانگی، مطمئناً دوست ندارید خط آب یا شلنگ را از شیر سینک آشپزخانه بکشید. بنابراین، شما باید از یک قالی شویی استفاده کنید که کار با آن راحت تر و کاربر پسندتر باشد. اطمینان حاصل کنید که تجهیزاتی که خریداری می کنید دارای ابزار از پیش نصب شده و مخزن آب باشد. یک فرش شوی با آبگرمکن داخلی به گرم نگه داشتن آب کمک می کند؛ به همین دلیل است که محلول تمیز کننده به راحتی حل می شود. این کار باعث می شود که فرش به خوبی تمیز شود.

ویژگی هایی که هنگام خرید ماشین قالی شویی باید به آن توجه کنید عبارتند از:

  • دارا بودن آبگرمکن داخلی
  • مخزن آب دوتایی مکان های جداگانه برای آب تمیز و کثیف
  • قابلیت حمل - طراحی غیر حجیم
  • ماشه اسپری که به تعیین مقدار آب یا محلول استفاده شده کمک می کند
  • قابلیت پاشش محلول شوینده
  • حداقل دو برس زمین چرخان

ماشین های قالی شویی حرفه ای برای استفاده در مکان های تجاری باید دارای امکانات ویژه ای باشند مثلا سطح تمیزکردن پیشرفته برای نظافت سنگین در یک بازه زمانی محدود را داشته باشند.

کاربرد دستگاه فرش شویی چیست؟

  • شستشوی انواع صندلی ومبل
  • شستشوی انواع فرش و موکت در موقعیت مکانی
  • شستشوی انواع بالشت و روتختی
  • قابلیت جداگانه به عنوان جاروبرقی صنعتی

ماشین های فرش شویی چه مزایایی دارند؟

  • ابزار دستی برقی

ماشین های پیشرفته قالیشویی با اسپری محلول داخلی و برس های چرخان عرضه می شوند. این سیستم ها به تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی خودرو و خانه کمک می کنند.

  • تمیز کردن داخلی

با کمک تجهیزات نظافتی پیشرفته می توانید محلول تمیز کننده را روی یک نقطه خاص اسپری کنید. بنابراین تمیز کردن هدفمند را در محیط های تجاری و صنعتی تضمین کنید.

  • خشک کردن سریع فرش

ماشین ها با استفاده ازموتورمکنده چند دوره ای روی فرش را به خوبی خشک می کنند

سخن آخر

همان طورکه اشاره شد دستگاه های فرش شوی گوناگونی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. اما دستگاه فرش شوی صنعتی نسبت به بقیه قابلیت و امکانات بهتری داشت بنابراین شما می توانید دستگاه فرش شوی را با مراجعه به سایت بیسون صنعت با قیمت مناسب خریداری کنید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.