فروشگاه ماشین آلات و تجهیزات صنعتی بیسون صنعت

خرید کمپرسور باد اسکرو | لیست قیمت + گارانتی کمپرسور باد اسکرو

هنگامی که صحبت از ماشین آلات صنعتی مدرن می شود،از کمپرسور باد اسکرو به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع آن یاد می شود. کمپرسورهای اسکرو معمولاً در جاهایی یافت می شوند که حجم زیادی از هوای پرفشار مورد نیاز است.

خرید کمپرسور باد اسکرو

پیش از خرید کمپرسور باد اسکرو باید عوامل مختلفی مانند،ظرفیت هوادهی و فشار هوای مورد نیاز آن ، برند مورد نیاز، ظرفیت مخزن آن، قدرت موتور و نوع روغنی یا بدون روغن آن را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. علاوه بر این ها به نکات زیر نیز توجه کنید:

  1. موتور کمپرسور هوای مورد نیازتان چقدر قدرت داشته باشد؟
  2. آیا خشک کن نیاز است؟
  3. آیا وبسایتی که از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش می باشد؟
  4. آیا کمپرسور خریداری شده دارای گارانتی است؟

خرید اینترنتی کمپرسور باد اسکرو

خیلی از افراد موقع خرید کمپرسور باد اسکرو، با توجه به تنوع برند و ویژگی محصول در بازار دچار سردرگمی شده و نمی توانند انتخاب مناسبی داشته باشند. ازاین رو امکان مقایسه و بررسی سایر محصولات مشابه و همچنین وجود کارشناسان متعدد می تواند شمارا در ثبت سفارش کمپرسور باد اسکرو کمک کند. این امکان فقط در خرید اینترنتی امکان پذیر خواهد بود؛ به همین دلیل شما می توانید از طریق مراجعه به سایت بیسون صنعت و تماس با کارشناسان خبره در حوزه تجهیزات صنعتی، اطلاعات لازم درمورد خرید اینترنتی کمپرسور باد اسکرو را ثبت کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

قیمت کمپرسور باد اسکرو

قیمت کمپرسور باد اسکرو به عوامل مختلفی مانند کیفیت، برند آن، و نوع خدمات بستگی دارد. علاوه بر این قیمت کمپرسور باد اسکرو روغنی و نوع بدون روغن آن نیز متفاوت است و از آن جا که کمپرسور روغنی دارای قدرت بیشتری می باشد قیمت آن نیز گران تر است. وبسایت های مختلف ممکن است قیمت های متفاوتی ارائه دهند، با بررسی انواع آن ها می توانید معتبرترین، و قابل اعتمادترین آن را برای خرید کمپرسور باد اسکرو انتخاب کنید. 

انواع کمپرسور باد اسکرو 

همان طور که خواندید کمپرسور باد اسکرو در صنایع مختلفی مانند، صنعت شیمیایی، صنعت خودروزسازی و صنعت الکترونیک استفاده می شود. انواع کمپرسورهای استفاده شده در این صنایع به دو نوع کمپرسور روغنی و کمپرسور بدون روغن تقسیم بندی می شوند.

کمپرسور باد اسکرو بدون روغن

در این مدل، میان روتورها از هیچ نوع روغنی استفاده نشده است. از این نوع کمپرسورها در صنایعی همچون داروسازی و صنایع غذایی استفاده می شود و قدرت کمتری نسبت به کمپرسورهای روغنی دارند.

کمپرسور باد اسکرو روغنی

روغن کمپرسور باد اسکرو نقش روان کننده را دارد که به بخش های مختلف تزریق شده و قدرت و کارایی کمپرسور روغنی را افزایش می دهد.

کمپرسور باد اسکرو روغنی دارای دو بخش تصفیه هوا و خنک کننده روغن است که برای جدا کردن روغن از هوای فشرده استفاده می شود تا هوای خارج شده از دستگاه آغشته به روغن نباشد. می توانیم نقش روغن در کمپرسور باد اسکرو روغنی را به نقش روغن در موتور خودرو شبیه سازی کنیم، زیرا هر دو نیرو محرکه هستند.

کمپرسور باد اسکرو چگونه کار می کند؟

همانطور که از نام آن پیداست، کمپرسورهای باد اسکرو با انجام حرکات چرخشی برای فشرده سازی هوا استفاده می کنند. در داخل کمپرسور مجموعه ای از روتورهای نر و ماده وجود دارد و به گونه ای طراحی شده اند که به طور هماهنگ چرخانده شوند و هوا بین آنها محبوس شود. روتور نر دارای لوب های محدب و روتور ماده دارای حفره های مقعر است. روتور نر دارای لوب های کمتر از ماده است ، به همین دلیل سریع تر می چرخد ​​و در نتیجه روتور ماده را به حرکت در می آورد..

اگر بخواهیم دقیق تر در مورد نحوه ی کار کمپرسور باد اسکرو توضیح دهیم، می توانیم مراحل زیر را به ترتیب تعریف کنیم:

  1. یک شیر باز کننده گاز را به داخل محفظه کمپرسور می مکد. دو روتور پیچ در محفظه قرار دارند. هنگامی که دستگاه روشن است، با سرعت بالا شروع به چرخش می کنند.
  2. همزمان با چرخش پروانه ها، هوا در حفره های بین روتورها به افتاده و سپس به سمت پایین محفظه شروع به حرکت می کند.
  3. اندازه محفظه کاهش یافته و فشار افزایش می یابد.
  4. فشار ایجاد شده و در نتیجه هوا متراکم می شود.
  5. فشار هوا باعث باز شدن دریچه تخلیه کمپرسور می شود و به هوای تحت فشار اجازه می دهد تا وارد گیرنده یا مخزن نگهدارنده دیگر شود.

اجزای تشکیل دهنده ی کمپرسوراسکرو

قطعات تشکیل دهنده ی کمپرسورهای باد اسکرو، که یکی از انواع کمپرسورهای صنعتی می باشد در بسیاری از انواع دستگاه های آن یکسان است. در ادامه تعدادی از اجزای مشترک به کار رفته در دستگاه های کمپرسور باد اسکرو را می بینید:

  • روتور یا عناصر پیچ
  • محفظه فشرده سازی
  • فیلتر هوا
  • فیلترهای روغن
  • بلبرینگ
  • شیر مکش
  • شیر تخلیه
  • موتور الکتریکی
  • مخزن روغن
  • فیلتر روغن
  • جداکننده هوا و روغن

مزایای کمپرسور هوا

کمپرسور باد اسکرو توانسته به یکی از محبوب ترین انواع کمپرسورهای صنعتی تبدیل شود، که مهم ترین مزایای آن عبارت است از:

ایمن و راحت:

کمپرسورباد اسکرو بسیار راحت هستند، زیرا آنها هوا را به طور مداوم برای اهداف مورد نیاز تحویل می دهند. آنها همچنین ایمن هستند و موارد تصادف با ماشین ها تقریباً بی سابقه است.

نگه داری آسان:

نگهداری از کمپرسورها به دلیل این که قطعات متحرک کمی دارند، آسان است. در نتیجه هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها به شدت کاهش می یابد.

عملکرد مداوم :

کمپرسورباد اسکرو می توانند در شرایط مختلف کار کنند، زیرا سرعت جریان هوای بالایی دارند در نتیجه می توانند در دماهای شدید کار کنند این کمپرسورها در کوتاه ترین زمان نصب و راه اندازی می شوند و می توانند برای مدت طولانی کار کنند.

صرفه جویی در مصرف انرژی :

کمپرسورها با تولید گرمای کمتر، انرژی بیشتری تولید می کنند. همین امر سبب افزایش طول عمر کمپرسور می شود..

صدای کم :

به دلیل کوچک بودن واحدها و کمبود قطعات متحرک، صدای کمی تولید می کنند. در نتیجه می توانید بدون نگرانی از ایجاد صدای اضافه در محیط های بزرگ از آن ها استفاده کنید.

ما در بیسون صنعت بهترین،باکیفیت ترین، و به روزترین انواع کمپرسور باد اسکرو را عرضه می کنیم. کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

از آنجایی که قیمت خرید کمپرسرو باد اسکرو به صورت روزانه در حال تغییر است، برای استعلام دقیق از قیمت و نحوه خرید این دستگاه با تیم بیسون صنعت تماس حاصل فرمایید.

- ایرند کمپرسور (واحد هواساز) - الکتروموتور -آنلودر -رادیاتور -تابلو برق -PLC -فیلتر سپراتور -فیلتر هوا - کابین طراحی شده با ماشین آلات CNC